Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΙΔΗΣ: ΣΤΟΝ ΟΛΝΕ ΑΚΟΜΗ...





Κύριε Τσιρογιαννίδη, σας ευχαριστούμε πολύ που μας δίνετε τη χαρά να σας συναντήσουμε και να συζητήσουμε ορισμένα θέματα που αφορούν στον Οργανισμό Λιμένων Νομού Ευβοίας.
Ξεκινώντας, με αφορμή κάποια δημοσιεύματα του ηλεκτρονικού και έντυπου Τύπου σχετικά με το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΝΕ, θα θέλαμε να μας πείτε τι μέλλει γενέσθαι; Είστε ή δεν είστε πλέον μέλος της διοίκησης του Οργανισμού;

Καταρχάς, σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνετε και σας εύχομαι ολόψυχα Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά.
Πράγματι, υπέπεσαν και εμένα στην αντίληψη μου τα πρόσφατα δημοσιεύματα του ηλεκτρονικού και ημερήσιου Τύπου που αφορούν στην αλλαγή διοίκησης του Οργανισμού Λιμένων Νομού Εύβοιας Α.Ε. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, σήμερα, 25 Απριλίου 2017, εγώ, ως μέλος του ΔΣ και ως αναπληρωτής Διευθύνοντος Συμβούλου, δεν έχω λάβει καμία επίσημη ενημέρωση, είτε προφορική είτε γραπτή, από τον Πρόεδρο του Οργανισμού ότι έληξε η θητεία μας. Ως εκ τούτου περιμένουμε εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, εάν είναι αληθινά τα δημοσιεύματα, να οριστεί το νέο διοικητικό συμβούλιο με καινούργιο ΦΕΚ από τα συναρμόδια Υπουργεία που είναι το Υπουργείο Ναυτιλίας και το Υπουργείο Οικονομίας. Εάν εκδοθεί καινούργιο ΦΕΚ, πράγματι, η θητεία μας σταματά και τη διοίκηση του Οργανισμού αναλαμβάνει το νέο ΔΣ.

Έτσι όπως διαμορφώνεται το κλίμα τώρα και συνεχίζεται η θητεία σας στον ΟΛΝΕ, αυτό σας επιτρέπει να έχετε πολιτικό μέλλον; Δηλαδή να ασχοληθείτε ενεργά με τα τοπικά δρώμενα;

Το ότι παραμένουμε στη διοίκηση του ΟΛΝΕ αφορά τη συγκεκριμένη μέρα, το σήμερα. Ενδέχεται αύριο, μεθαύριο ή σε σύντομο χρονικό διάστημα να απαλλαγώ από αυτά τα καθήκοντα, με τον ορισμό του νέου ΔΣ, γιατί η θέση μας δεν είναι εφόρου ζωής, έχει ημερομηνία λήξης. Αν η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου αποφασίσει να μας απαλλάξει από τα καθήκοντα και να ορίσει το νέο ΔΣ, φυσικά, απελευθερώνομαι θεσμικά και θα έχω τη δυνατότητα να ασχοληθώ με την τοπική αυτοδιοίκηση του Δήμου Ιστιαίας – Αιδηψού μιας και θα είμαι απαλλαγμένος από κάθε θεσμικό εμπόδιο.
Στην περίπτωση όμως που παραμείνω, τότε δεν μπορώ να σας απαντήσω το τι πρόκειται να κάνω. Επιθυμώ πάντως να είμαι ενεργός πολίτης και να προσφέρω είτε στον τόπο μου, την Αιδηψό, είτε στη Βόρεια Εύβοια, είτε στο νησί μου, την Εύβοια. Παρόλο που, δεν σας το κρύβω, από αρχές Απριλίου έχω αποδεχτεί πρόταση μεγάλου τουριστικού δήμου των Κυκλάδων για συνεργασία ως ειδικός σύμβουλος σε θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης και συγκεκριμένα σε θέματα διοίκησης και οργάνωσης, καθώς και δημοτικού λιμενικού ταμείου.

Δηλαδή, κύριε Τσιρογιαννίδη, δηλώνετε ανοιχτά ότι μόλις απελευθερωθείτε θεσμικά από τον ΟΛΝΕ, σκοπεύετε να ασχοληθείτε με την τοπική αυτοδιοίκηση; Μήπως αυτό σημαίνει ότι δεν είστε ικανοποιημένος από την έως τώρα πορεία του δήμου και γι' αυτό επιθυμείτε να εμπλακείτε;

Αυτά τα χρόνια δεν περίμενα να μου φτιάξουν ούτε τον Πύργο του Άιφελ, ούτε το Άγαλμα της Ελευθερίας. Περίμενα όμως μια καλύτερη καθημερινότητα όσον αφορά στην καθαριότητα, το φωτισμό, την ύδρευση και τη βελτίωση των υπαρχόντων βασικών υποδομών όπως, για παράδειγμα, την αποχέτευση, την οδοποιία και τη σήμανση. Σε πολλά θέματα, έχω απογοητευτεί, έχω στεναχωρηθεί και έχω πεισμώσει και γι’ αυτό το λόγο αποφάσισα και επιθυμώ να ασχοληθώ ξανά με την τοπική αυτοδιοίκηση. Γιατί….καλά είναι τα καλαθάκια, αλλά πρέπει να έχουμε και κάδους απορριμμάτων, να προστατεύσουμε τις ακτές μας και τον φυσικό μας πλούτο, το χάρισμα της φύσης, που δεν είναι άλλο από το ιαματικό νερό. Επίσης, πρέπει να αναδείξουμε τα θρησκευτικά, ιστορικά χαρακτηριστικά της περιοχής.

Θα παρατηρήσει κανείς ότι, στη μέχρι τώρα θητεία σας, βρίσκεστε πάντοτε σε εγρήγορση και πως έχετε υλοποιήσει αρκετά έργα στο λιμένα της Αιδηψού αλλά και σε άλλες περιοχές των αρμοδιοτήτων σας. Θα θέλατε να μας μιλήσετε για αυτά;

Καλό θα ήταν αυτά να τα πούμε κάποια άλλη στιγμή. Δεσμεύομαι, όταν ολοκληρωθεί η θητεία μου στον ΟΛΝΕ, είτε λόγω αλλαγής του ΔΣ, είτε χρονικά, να τα ξαναπούμε και να σας κάνω έναν απολογισμό πεπραγμένων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου