Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016

ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΣΤΟ «ΚΥΜΑ» ΤΗΣ ΑΙΔΗΨΟΥ



Τις πύλες του άνοιξε για πρώτη φόρα το ανανεωμένο, ιστορικό ΚΥΜΑ Αιδηψού φιλοξενώντας μια πραγματικά εντυπωσιακή εικαστική έκθεση με έργα ζωγραφικής αλλά και ποιήματα των παιδιών του 1ου νηπιαγωγείου Λουτρών Αιδηψού.

Οι μικροί μεν μαθητές, αλλά μεγάλοι δε καλλιτέχνες, αποτύπωσαν με μοναδικό τρόπο έργα γνωστών καλλιτεχνών όπως Πικάσο, Βαν Γκογκ, Πάουλ Κλέε, Χουάν Μιρό, Γκούσταφ Κλιμτ, Δημήτρη Μυταρά, Νίκου Χατζηκυριάκου Γκίκα.

Οι δασκάλες ήταν πάντοτε κοντά στις απόπειρες ποιητικής και εικαστικής δημιουργίας των παιδιών καθ' όλη τη χρονιά προκειμένου να τα ενθαρρύνουν και να ανακαλύψουν μαζί τα μυστικά της τέχνης, χωρίς όμως ούτε μια στιγμή να τα βοηθήσουν ή να διορθώσουν έστω ένα σημείο από τα ποιήματά τους.

Όταν τα παιδιά ρωτήθηκαν γιατί τους αρέσει να ασχολούνται με την τέχνη και αυτά πολύ απλά απάντησαν
γιατί μου διώχνει το θυμό,

μου παίρνει τη λύπη,
μου αφήνει ελεύθερη τη φαντασία,
με εμπνέει,
γίνομαι καλός ζωγράφος, 
μαθαίνω να φτιάχνω ωραία πράγματα, 
μου φέρνει ωραίες σκέψεις, 
κάνει το μυαλό μου να δουλεύει,
μας φέρνει όνειρα που μας ταξιδεύουν.

Ας ευχηθούμε λοιπόν ολόψυχα η τέχνη να τα συντροφεύει πάντοτε και το μέλλον τους να είναι τόσο σπουδαίο όσο και τα έργα τους.































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου