Τρίτη 17 Απριλίου 2018

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΜΑΚΗ ΦΩΤΟΥ - ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΑ;





Καλησπέρα κύριε Φώτου,

Σας ευχαριστούμε που μας δίνετε τη χαρά να σας φιλοξενήσουμε στο EdipsosPost, μιας και είστε ο πρώτος προπονητής στον πάγκο του Σύλλα Αιδηψού που κατέκτησε τίτλο.

Πρόσφατα, συγκεκριμένα την Μ. Πέμπτη, υποβάλλατε την παραίτησή σας στη διοίκηση του Σύλλα έπειτα από μια πολύχρονη παρουσία στην ομάδα. Θα θέλατε να μας πείτε γιατί;


Να σε ευχαριστήσω και εγώ με τη σειρά μου που μου δίνετε τη δυνατότητα μέσω της σελίδας σας να εξηγήσω τους λόγους που με ώθησαν στην παραίτηση από τη θέση του προπονητή της ομάδος μας. Όντως την Μεγάλη Πέμπτη μετά από την επιστροφή μας από το πανεπαρχιακό της Μεγαλόπολης, παρόντων όλων των μελών του συμβουλίου, γνωστοποίησα την απόφαση μου να παραιτηθώ από όλα τα τμήματα του συλλόγου. 


Ήταν συνειδητή η απόφαση της παραίτησής σας;

Η απόφαση αυτή ελήφθη μετά από ώριμη σκέψη και κάνοντας μεγάλη υπομονή βλέποντας καθόλη τη διάρκεια της σεζόν καταστάσεις στην καθημερινή λειτουργία της ομάδας και στην εν γένει φιλοσοφία μελών του συμβουλίου που δεν με έβρισκαν σύμφωνο.

Δηλαδή; Τι ακριβώς δεν σας έβρισκε σύμφωνο;

Δεν θέλω να επεκταθώ σε λεπτομέρειες και να δώσω έναυσμα για εντυπώσεις και παραφιλολογία, όποιος κατάλαβε έχει καλώς.

Κύριε Φώτου, σαν προπονητής που είστε είναι σίγουρο ότι τόσο στο πρόσωπό σας όσο και στο έργο σας ασκήθηκε και θα ασκείται κριτική. Μήπως αυτό σας επηρέασε στην απόφασή σας να πάρετε 
«διαζύγιο» από την ομάδα; 

Όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι σαν παίκτης, προπονητής και για μια τετραετία και με τη διοίκηση της ομάδας, γνώριζα και γνωρίζω ότι θα υπάρξει κριτική καλοπροαίρετη και κακοπροαίρετη από τον περίγυρο που ασχολείται με την ομάδα και το άθλημα όπως γίνεται σε όλους τους τομείς σε ένα μικρό περιβάλλον. Αυτό ποτέ δεν με ενοχλούσε και το διαχειριζόμουν πάντα με σύνεση και ενδιαφέρον πολλές φορές, διορθώνοντας και λάθη που πιθανόν να είχα κάνει. 
Αποχωρώ όμως για δεύτερη φορά από το σπίτι μου γιατί προσωπικές στρατηγικές, συνεχείς εγωιστικές στάσεις και συμπεριφορές όντος των τοιχών της ομάδος, δημιουργούσαν κλίμα αποσταθεροποίησης και τριγμών προς το πρόσωπο μου και μάλιστα υποχθόνια. 

Αναφερθήκατε σε κλίμα αποσταθεροποίησης και τριγμών προς το πρόσωπό σας, κύριε Φώτου. Γίνετε λίγο πιο συγκεκριμένος και, αν θέλετε, δώστε μας ένα παράδειγμα;

Ένα τρανταχτό παράδειγμα θα αναφέρω μόνο από όλα όσα έχουν καταγράφει στη μνήμη μου, μετά από την κατάκτηση του πρωταθλήματος των νεανίδων, κάποιοι μέσα από την ομάδα δεν μου έδωσαν ούτε τα τυπικά συγχαρητήρια!!! Όταν λοιπόν συμβούλιο-προπονητής- παίκτες δεν είναι ενωμένοι σαν γροθιά και έστω και ένα δάχτυλο ξεφεύγει, το χέρι θα σπάσει. Έτσι αποφάσισα για την δική μου ψυχική και συναισθηματική ισορροπία και πάνω απ' όλα για το καλό της ομάδος, αφού διεκδικούσαμε ακόμη έναν τίτλο, να είμαι εγώ αυτός που θα αποχωρήσει..

Ομολογούμε, Coach, ότι η παραίτησή σας έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία και ότι στεναχωρήσατε πολλούς. Τι έχετε να πείτε σε όλους αυτούς που σας αγάπησαν και σας είχαν συνδέσει με τον πάγκο της ομάδας;

Θέλω να ζητήσω μια μεγάλη συγγνώμη από τους αθλητές μας όλων των ηλικιών και τους γονείς τους, που δεν είχα τη δυνατότητα να τους εξηγήσω την απόφαση μου και τους αιφνιδίασα με τη συμπεριφορά μου. Να ξέρουν πως τους έχω όλους στην καρδιά μου και η πόρτα μου θα είναι πάντα ανοιχτή γι' αυτούς. Αφήνω πίσω μετά από μια διετία με πολλή προσωπική εργασία και ώρες στο γήπεδο ακαδημίες με 150 παιδιά, άριστη υλικοτεχνική και οργανωτική υποδομή που οφείλεται και στην παρούσα διοίκηση. Ευελπιστώ και εύχομαι η ομάδα να συνεχίσει και να προσπεράσει τους στόχους που έχουν τεθεί. Επειδή πολλά ακούγονται λέγονται και θα ειπωθούν, οι λόγοι που αποχώρησα είναι μόνο αυτοί που προανέφερα.

Από δω και πέρα, ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια; Έχετε δεχθεί επαγγελματικές προτάσεις από κάποια άλλη ομάδα;


Το επόμενο χρονικό διάστημα θα αφοσιωθώ στην επιμόρφωση μου στο αντικείμενο παρακολουθώντας όσα σεμινάρια μπορέσω, και αν υπάρξει κάτι το οποίο με ενδιαφέρει να ασχοληθώ και μου προταθεί, θα το ανακοινώσω εγώ.
Στις δύσκολες συγκυρίες που βιώνουμε μερικές αξίες που έχω ως πυξίδα με κάνουν να προσπερνάω οικονομικές απολαβές και παροχές, βάζοντας πιο πάνω ηθική, αξιοπρέπεια και αγάπη για το Σύλλα Λουτρών Αιδηψού.. 

Κλείνοντας, Coach, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε και πάλι και σας ευχόμαστε ό,τι καλύτερο για το μέλλον. Επιτρέψτε μας όμως να σας κάνουμε μια τελευταία ερώτηση. Υπάρχει περίπτωση να σας ξαναδούμε στον πάγκο του Σύλλα;

Όταν οι καταστάσεις και οι συνθήκες γίνουν πάλι όπως τις επιθυμώ, πάντα επιστρέφεις στο πατρικό σου... Εις το επανειδειν...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου