Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2017

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΤΡΙΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ






ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ

από το ΔΣ του Συλλόγου γονέων τριών τέκνων Αιδηψού «Η Αγία Τριάδα»

Αξιότιμοι κ. Συνάδελφοι

Μετά λύπης μου υποβάλλω την παραίτησή μου από το διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου γονέων τριών τέκνων Αιδηψού «Η Αγία Τριάδα», με άμεση ισχύ.

Είμαι ευγνώμων που είχα την ευκαιρία να υπηρετήσω το διοικητικό συμβούλιο αυτού του εξαιρετικού συλλόγου για τα τελευταία τρία (3) έτη και απευθύνω τις καλύτερες ευχές μου για διαρκή επιτυχία.

Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου όσους με τίμησαν με την ψήφο τους και όσους είχα την τιμή να συνεργαστώ για δυο συναπτές θητείες στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου γονέων τριών τέκνων Αιδηψού «Η Αγία Τριάδα».

Για λόγους αμιγώς προσωπικούς που δεν μου επιτρέπουν να αφιερώνω πλέον τον ενδεδειγμένο κατ’ εμέ χρόνο στην υποβοήθηση του έργου του Διοικητικού Συμβουλίου τύποις και επ’ωφελεία της εύρυθμης λειτουργίας του, καθώς το να παραμείνω παρών-απών- προσκολλημένος στη θέση μου στο Δ.Σ. δεν θα ήταν ούτε έντιμο ούτε ηθικό εκ μέρους μου, παραιτούμαι από τη συμμετοχή μου σε αυτό, παραδίδοντας τη σκυτάλη της τιμητικής εκπροσώπησης των μελλών για το δεύτερο μισό της θητείας του Δ.Σ., στον εκλεκτό συνάδελφο και αγαπητό φίλο –αναπληρωματικό μέλος, τον οποίο καλωσορίζω και του εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα.

Ουσιαστικά θα βρίσκομαι πάντα δίπλα στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου γονέων τριών τέκνων Αιδηψού«Η Αγία Τριάδα» όπως ανέκαθεν ήμουν.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τη μέχρι τώρα συνεργασία

Με εκτίμηση
Στέφος Γεώργιος

Αιδηψός 10/12/17

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου